IZOBRAŽEVANJE ZA DELAVCE NA PODROČJU VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA
Kolege, ki delujete na področju vzgoje in izobraževanja ali pa vas to področje posebej zanima, vabimo na enodnevna izobraževanja, ki jih v okviru našega Društva izvajata predsednik društva, Ruben Belina, in članica Vesna Pahor – oba z dolgoletnimi in bogatimi izkušnjami v učiteljski vlogi. 17.11.2023 in 15.03.2024 bosta izvedla izobraževanje na temo izziva soočanja s konflikti “Kako kot učitelj poskrbeti zase in s tem ustvariti spodbudno učno klimo”, 26.01.2024 pa izobraževanje “Z uspešnim reševanjem problemov/konfliktov do večjega zadovoljstva v učiteljskem poklicu”.
Izobraževanja so razpisana v katalogu KATIS, izvajalec je Društvo za realitetno terapijo.
Nekaj besed o programu:
Učiteljski poklic je eden najzahtevnejših, saj navdušenje, s katerim vstopa učitelj v razred običajno ni enako motivom, s katerimi prihajajo učenci. Običajno je to jedro frustracije s katero se soočajo učitelji pri svojem delu. Izgorevajo, ko iščejo načine, kako bi motivirali učence za opravljanje domačih nalog, sodelovanje med poukom, sprotno učenje … Ob tem ne vedo, da je tak način razumevanja neučinkovit, saj temelji na nerealnih pričakovanjih, da je v učiteljevi moči doseči spremembo ravnanja učenca in ga motivirati za šolsko delo, ob tem pa svojo (ne)uspešnost enačijo z (ne)uspešnostjo učencev.
V okviru programa usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju ponujamo delavnice, kjer imajo učitelji priložnost ozaveščati lastna prepričanja in pričakovanja, s katerimi prihajajo v šolski prostor z namenom prepoznavanja in reševanja frustracije s katero se soočajo. Skladno z Glasserjevo teorijo izbire ponujamo drugačno razumevanje vedenja in motivov zanj, s čimer dobijo učitelji nov uvid v razumevanje svoje vloge ob učencu, ustvarjajo realnejša pričakovanja do sebe in učencev, skladno s tem pa tudi večje zadovoljstvo pri opravljanju svojega dela ob vseh, s katerimi delajo v šolskem prostoru.
V šol. l. 2023/24 ponujamo dva programa: “Kako kot učitelj poskrbeti zase in s tem ustvariti spodbudno učno klimo” in pa “Z uspešnim reševanjem problemov/konfliktov do večjega zadovoljstva v učiteljskem poklicu”. Programa sta objavljena v Katalogu programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja (Katis) pod okriljem Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport (MIZŠ).
Nekaj zaključnih misli udeležencev izobraževanja:
– Zame je ključno spoznanje, da imam vpliv, nimam pa nadzora nad učenci, kakor sem mislila do sedaj, in da ne morem rešiti vsega.
– Dobila sem uvid, kako lahko drugače pristopim do različnih situacij v šoli.
– Bilo je poučno, dinamično, nove ideje, ki mi dajo misliti.
– Dobil sem nove ideje za naprej.
PRIJAVE: v katalogu KATIS izberite izvajalca izobraževanja Društvo za realitetno terapijo, nato izberite izobraževanje, ki se ga želite udeležiti.